Informații suplimentare
ISBN | 978-606-9671-38-2 |
---|---|
Format și pagini | 15 x 23,5 cm (format mare), 304 pagini |
Tiraje și apariții | 2024, noiembrie – Ediția I (3.500 exemplare) |
Autor |
Algoritmi noi, trenduri surpriză, reglementări juridice care te iau pe nepregătite – ce faci ca să fii mereu up to date în fața acestor schimbări fără să pierzi timp, bani sau oportunități?
Marketing online – pe plus sau pe minus? este ghidul de care ai nevoie ca să înțelegi tot ce se întâmplă în acest mediu dinamic și, cel mai important, să te asiguri că investițiile tale chiar dau roade. Pe principiul mai puține greșeli, mai multe rezultate. Asta e deviza!
ISBN | 978-606-9671-38-2 |
---|---|
Format și pagini | 15 x 23,5 cm (format mare), 304 pagini |
Tiraje și apariții | 2024, noiembrie – Ediția I (3.500 exemplare) |
Autor |