Campania de crowdfunding pentru romanul „Sângele apă nu se face”, de Adrian Pârvu, s-a încheiat: 122% obiectiv atins și aproape 70 de precomenzi

Adrian Parvu Sangele apa nu se face Hyperliteratura

Campania de crowdfunding realizată prin platforma Sprijina.ro pentru romanul de debut Sângele apă nu se face și volumul de poezie Soare cu piper, de Adrian Pârvu, tocmai s-a încheiat. Ea s-a desfășurat în perioada 2 august – 6 septembrie 2018 și, cu sprijinul a 54 de susținători care au precomandat aproape 70 de exemplare din fiecare titlu, ne-am depășit obiectivul propus, atingând 122% din target (10.335 lei), obținând astfel fondurile necesare atât publicării, cât și promovării cărților.

Mulțumim enorm pentru implicare și firmelor: MIT CLIMA, MOVI DESIGN și ALDERAMIN STUDIO.

Campania reprezintă al optulea proiect editorial marca Hyperliteratura care ia naștere prin susținerea publicului și aduce în colecția noastră de literatură română un alt nume de marcă autohton, după ce scriitori ca Octavian Soviany sau Radu Aldulescu s-au alăturat deja editurii noastre.

Atât romanul Sângele apă nu se face, cât și volumul Soare cu piper vor fi publicate în perioada imediat următoare, urmând ca titlurile să iasă din tipar până pe data de 20 septembrie a acestui an. Primele exemplare vor ajunge la cititorii care au precomendat cartea, alături de recompensele aferente pe care și le-au ales, iar după câteva zile cărțile vor fi disponibile online pe Magazinul nostru, cât și în librăriile partenere. Pregătim, de asemenea, așa cum ne-am obișnuit, câteva lansări cu Adrian Pârvu în marile orașe din țară.

Ca de fiecare dată, la Hyperliteratura, prezența unui nou autor ne onorează și sperăm de aici înainte la o colaborare cât mai strânsă și profesionistă, așa cum am arătat-o cu toți scriitorii care au aderat la proiectul nostru, astfel încât pe viitor să publicăm și alte cărți împreună.

Faptul că publicul a reacționat pozitiv la campania noastră (poate una dintre cele mai dificile campanii de până acum), demonstrează încă o dată relația strânsă și încrederea dintre noi și cititori și ne entuziasmează pentru proiectele viitoare. Din ce în ce mai mulți oameni înțeleg necesitatea Editurii Hyperliteratura pentru autorii români, care au parte la noi de transparență totală, drepturi financiare mult mai mari, vânzări mai bune și un program sănătos de promovare.

Video-trailerul campaniei

Clipul video de promovare pentru campania de crowdfunding și precomenzi ale cărților lui Adrian Pârvu a fost realizat din nou de Ariel Constantinof, cu care am colaborat la aproape toate campaniile noastre. Filmările au avut loc în luna iulie, la Green Hours, cărora le mulțumim încă o dată pentru găzduire.

În timpul campaniei, clipul a strâns peste 20.000 de vizualizări pe canalele pe care a fost publicat, iar campania a fost urmărită de 8900 de persoane.

Mulțumim celor 54 de susținători!

Peste 50 de cititori (alături de sponsorii mai sus menționați) au ales să contribuie la publicarea debutului în proză al fostului jurnalist Adrian Pârvu, alături de volumul său de poezie. Lista completă a susținătorilor poate fi găsită pe pagina campaniei.

Lor și celor alte probabil sute de oameni care au dat mai departe mesajul campaniei noastre le mulțumim enorm pentru susținere și îi simțim ca făcând parte din echipa noastră. Ne bucură faptul că tot mai mulți oameni înțeleg că a venit momentul ca publicul să se implice activ în astfel de proiecte și să-și susțină autorii preferați, contribuind totodată la schimbarea felului în care scriitorii sunt recompensați și tratați în România, ajutând astfel și dezvoltarea editurii noastre.