Cu ce se mănâncă de fapt Makertingul

Cartea de față își propune să fie arma secretă a managerilor români atunci când doresc să-și eficientizeze și optimizeze activitățile de marketing ale companiilor pe care le conduc.

S-ar putea să crezi că totul ține de promovare. Și s-ar putea să mai crezi că numai de cea online, iar din câteva clicuri să ai succes. Lucrurile sunt însă nițel mai complicate, iar un business adevărat are nevoie în primul rând de niște piloni gândiți corect. Și atunci începem să vorbim despre marketing.

Ce înseamnă marketingul astăzi? Ce face mai exact un specialist în domeniu și mai ales ce poți face tu? Cum construiești o cultură orientată către client? Cum auditezi strategia actuală și afli dacă a fost bună sau trebuie să schimbi concepte întregi? Care sunt valorile propuse și misiunea? Care ar trebui să fie politica ta prețuri? Îți cunoști competiția? Cum elaborezi un plan de marketing, pas cu pas? Cum stabilești un buget de marketing și ce rezultate ar trebui să-ți aducă? Sunt numai câteva din întrebările la care îți răspund detaliat Daniela Șuhanea, CEO franc.agency, cu peste 13 ani de experiență în crearea, implementarea și coordonarea a peste 1.000 de campanii de marketing online și offline, la nivel național și internațional, și Attila Birtha, CEO proClick (din 2004), care a ajutat la îmbunătățirea prezenței în mediul online a mai multor branduri cunoscute din România (eJobs.ro, Bestkids.ro, PCGarage.ro, evoMag.ro, Elefant.ro, F64.ro ș.a.).

Informații suplimentare

ISBN

978-606-9671-19-1

Format și pagini

15 x 23,5 cm (format mare), 168 pagini

Tiraje și apariții

2021, decembrie – Ediția I (1.500 exemplare)

Autor

,